Een van de lampjes voor de verlichting van de klokken in het dashboard was kapot. Ik dacht even een nieuw lampje te halen maar kreeg te horen dat dezelfde lampjes in 2W uitvoering niet meerleverbaar waren, wel in 4W
Ik heb alle lampjes vervolgens vervangen voor 4W lampjes die veel feller branden. Het risico is wel dat de boel te warm kan worden en op den duur plastic kan gaan smelten. Een oplossing is het knopje van de variabele dashboardverlichting wat lager te zetten ware het niet zo dat dit knopje op mijn dahsboard ontbreekt.
Het blijkt dat het orginele stekkertje voor  dit knopje simpelweg is doorverbonden zodat de verlichting altijd de maximale spanning krijgt. Ik heb een potmeter opgesnord van 8 ohm en deze nu in het dashboard gemonteerd. Hiermee kan ik de 4W lampjes mooi ietsje zachter laten branden. (een potmeter met een iets hogere waarde was nog beter geweest)
Belangrijk is wel dat er een draadgewonden potmeter gebruikt wordt welke ook stroom kan verwerken. Als je aan een potmeter draait voel je meteen of het een draadgewonden potmeter is, deze maakt ook geluid in tegenstelling tot een potmeter met een weerstandbaan. (deze draaien soepeler en maken geen geluid)
Een ander klein klusje wat ik gedaan heb is het verwijderen van de transparante sticker op de snelheidsmeter. Ik wist niet dat dit een sticker was totdat ik er eens aan ging pulken. Telkens als ik voor een stoplicht moest wachten krapte ik weer een stukje weg, wat met warm weer aanzienlijk makkelijker ging. Hierna de achtergebleven plak verwijderd met stickerverwijderaar en voor het eerst zag ik de klok helemaal scherp zonder waas erover. Fijn!